F Maturitní ples - Another Dominika

Maturitní ples

Na konci ledna proběhl můj maturitní ples a nadšení z něj stále přetrvává.
Náš maturitní ples jsme pojmenovali Sladké mámení a celkově ho ladili do sladkostí, ať už to byly bonbony, lízátka, čokoláda, muffinky, nebo cukrová vata. A musím zcela nezaujatě říct, že se nám to skutečně povedlo a všichni se shodli na tom, že něco takového ještě neviděli. A to nekecám.
Celý maturitní den byla neskutečná honička - trénování, dalazování posledních detailů, účes, líčení, výzdoba kulturáka, další zkoušení a najednou tady byl večer a já se celá rozechvělá převlékala do mých vysněných a nejkrásnějších maturitních šatů.

O předtančení před naším nástupem se postarala naše češtinářka s učitelem dějepisu a musím říct, že se tance zhostili s grácií jím vlastní. Po jejich vystoupení jsme již přišli na řadu my maturanti. Neskutečně se mi klepaly nohy a nejradši bych v tu chvíli utekla pryč, ale naštěstí jsem to neudělala. Nejhorší byly okamžiky prvních krůčků a pak už mám popravdě okno. Najednou bylo všechno jako ve snu. Hudba, sestava, kroky a najednou jsme stáli podél červené koberce, slyšela jsem svoje jméno, dostala šerpu, skleničku, růži a bylo po všem.

Nebo lépe řečeno všechno teprve začalo. Přijde mi, jako kdyby kdosi přepnul na nějaký super rychlý režim, protože čas letěl neskutečně rychlým způsobem. Tančení s rodiči, focení, tančení, focení, pití.. a najednou tu byla půl jedenáctá a já byla převlečená v mém "kostýmu" lízátka a chystala se na předtančení, které sklidilo velký úspěch! Rozdělili jsme se do tří skupin - na čokolády, cukrové vaty a lízátka, každá skupina odtančila svých pár minut slávy a pak přišla na řadu společná část, kterou jsem poprvé teprve až na plese nepopletla. A neskutečně si to užila.

Následující zhruba hodinka uběhla opět neskutečnou rychlostí a přiblížila se půlnoc a s tím naše nejlepší půlnoční překvapení, u kterého snad všichni umírali smíchy. Naše půlnočko navazovalo na maturitní video, na které se můžete podívat níže. Ze všech těch sladkostí jsme stloustli, vypotili to a stali se z nás nejvíc sexy cvičitelé aerobicu, co znáte!
Aneb Call On Me!

 + naše maturitní videjko! Enjoy it! :))

CONVERSATION

0 komentářů:

Okomentovat