Think Ecologically

sobota, června 06, 2015

Není to tak dlouho, co jsem se poctivě učila téma environment na maturitu z angličtiny. Bylo to přesně to téma, ke kterému toho nemám ani moc co říct v češtině. Jasně, vím o existenci ozonové díry, skleníkového efektu, globálním oteplováním atd. Asi nemusím psát, že životní prostředí je všechno okolo nás, a my potřebujeme k životu vzduch, takže jestli budeme neustále kácet tolik stromů v deštných pralesech, za chvilku budeme u konce s dechem. A to doslova. A proto by bylo fajn začít s tím něco dělat. A můžeme začít třeba s věcmi, které budou příjemné pro oči, pro naše ruce a vlastně nakonec i pro naší peněženku. 
Ano, mluvím o termohrncích, které umožňují přenášet horké nápoje takřka kamkoliv, bez potřeby neustálého plýtvání papírových kelímků.
Já vlastním hned dva zástupce asi od těch nejznámnějších značek, specializujících se na termohrnky.
Růžový KeepCup a mintový Joco Cup.


Oba dva naprosto zbožňuji a v posledních měsících jste mě mohli jen málokdy vidět bez jednoho z nich v ruce. Hlavně po ránu. Miluju jejich tvar, barvy a celkově celou koncepci těchto Cups.

Keep Cup jsem objednávala ze Zootu, kde je opravdu nepřeberné množství velikostí a barev. U mě to vyhrál tento růžový ve velikosti medium. Hrneček je skutečně velmi krásně zpracovaný, zbožňuju jeho barevnou kombinace a nápoj vydrží teplý cca hodinku, přesně čas na cestu do školy/do práce. Jedinou nevýhodu spatřuji v tom, že víčko netěsní tolik, jak bych si představovala, a proto se mi nejednou stalo, že při dobíhání vlaku mi čaj prostorem mezi víčkem a kelímkem vytékal.

Zoot, 299 Kč

Na Joco Cups miluju jejich průhledné skleněné tělo, které má kolem dokola pruh, díky kterému se hrnek mnohem lépe drží a nespálíte se o horký nápoj. Miluju také na ních jejich jednoduchý design, barvy a již zmíněnou skleněnou nádobu. Trošku mě mrzí, že víčko není uzavíratelné, sice přiléhá k tělu úplně suprově, ale na víčku je rovnou otvor, ze kterého pijete. Objednávala jsem z e-shopu woodies.cz.

Woodies, 699 Kč

A mojí poslední vychytávkou je tato plastová lahev s uzavíratelným hrdlem, do které si můžete pohodlně vložit i nakrájený citron, mátu, nebo cokoliv, co jen budete chtít. Víčko se totiž dá celé odšroubovat. Láhev můžete použít kolikrát jen chcete, pohodlně se drží a zmenšíte tím spotřebu plastových lahví, jejichř doba rozkladu je neskutečných 100 let.

Dm drogerie, 50 bodů

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Moc pěkný článek, Keep Cup mám taky ráda a po podobné falšce jako je ta z Dm už se dlouho poohlížím a moc děkujeme za krásný komentář na blogu! :) Máš taky moc krásný blog, rozhodně si zasloužíš víc čtenářů! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Keep cupy jsou strašně krásný, ale ještě žádnej nevlastním..sama ani nevím proč :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba si brzo nějaký pořídíš :)

      Vymazat
  3. ten design se mi hrozne libi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Plastovou láhev z DM jsem si vzala taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tomu se ani nedivím, je vážně super :))

      Vymazat
  5. Keep Cup si plánuji pořídit - asi střední, skleněný.. Akorát jsem se trochu zarazila u toho, že úplně netěsní - jelikož na tohle jsem já fakt nešika.. Ale i tak asi neodolám a pořídím si ho.. Přecejen na první hodinu do školy by se kafe s sebou hodilo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To, že úplně netesni snad nebude takový problém - stačí si na to jen dávat pozor :)

      Vymazat
  6. Už už jsem se chystala pořídit ten první, ale když píšeš, že to vytéká.. přesně to se mi stává s mým termohrnkem, co mám doma a štve mě to. Jelikož já raději kafe, než čaj, tak ten hrnek už je po delší době k nepoužití (mléko...), tak hledám nový. Ještě to zvážím.. když já pořád něco dobíhám.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že je to otravný a taky mě to trošku zklamalo, že netěsní tak, jak bych si představovala.. ale zase je fakt nádherný, takže být tebou, tak do něj jdu :D

      Vymazat
  7. Keep Cup je moje srdcovka. Bez něj už ani ránu, ale o Jojo Cups slyším poprvé. Mají moc pěkný design, díky za tip! :)
    Michelle B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec zač! :) Keep Cup je prostě skvělý! :)

      Vymazat
  8. Já mám taky Keep Cup a úplně ho zbožňuju. Kamkoliv si jdu dát kafe, tak beru Keep Cup s sebou a šetřím životní prostředí :) Jogo vypadá, ale taky super.

    http://theelegantzone.com

    OdpovědětVymazat

Thank you so much for your support ♥

Subscribe