F #NEJKRASNEJSIRTY - Another Dominika

#NEJKRASNEJSIRTY

Začátkem července jsem na jednom blogu zaregistrovala soutěž, kterou pořádal Oriflame. A strašně se mi zalíbila, až tak, že jsem se rozhodla zúčastnit. Šlo jen o to, vyfotit na Instagram fotku, kde v hlavní roli jsou rty.
A k mému obrovskému překvapení jsem byla mezi výherkyněmi.



Ještě teď z toho mám obrovskou radost, ten balíček je tak úžasný!
Na výběr jsem měla mezi voňavým a kosmetickým balíčkem, bez váhání jsem si vybrala ten voňavý. Navíc jsem si mohla i vybrat, jaké tři odstíny rtěnek chci. Po velkém rozhodování jsem si nakonec vybrala trošku netypické barvičky, totiž Purple Rumba a Grape Splash - nádherné fialové barvičky. A do třetice Sunset Burst - krásnou červenou rtěnku.


V balíčku jsem tedy našla celkem pět věcí. Třešňový krém na ruce, který naprosto božsky voní. Toaletní vodu, která úplně úžasně voní po šeřících. A tři lesklé rtěnky, které jsem samozřejmě musela hned vyzkoušet. Asi bych tyto produkty nenazývala přímo rtěnkami, jsou to spíš lesky na rty. Trošku mě překvapil i samotný jejich aplikátor - měkká, obdélníková plocha, se kterou mi lesk/rtěnka na poprvé moc nešlo nanést. S troškou cviku to jde ale už úplně bez problémů. Pití vydrží, při jídle se rozplynou do ztracena. Co musím ale pochválit jsou jejich barvy, jsou krásně zářivé a jsem moc ráda, že mám ve sbírce trošku extravagantnější barvičky.




Grape Splash | Purple Rumba | Sunset Burst

Přijde mi úžasné, že díky jedné fotce (kterou najdete na mém Instagramu), mám teď tenhle krásný balíček. Upřímně jsem si myslela, že nemám nejmenší šanci to vyhrát a chtěla jsem to dopředu vzdát. Ještě, že jsem to neudělala.

Líbí se vám obsah balíčku? Vyhráli jste někdy nějakou podobnou soutěž?

CONVERSATION

43 komentářů:

  1. Gratulujem! :) Farby rúžov si vybrala nádherné, fialové sú najlepšie (hlavne na leto), haha :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  2. Ty odstíny se mi hrozně moc líbí :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji vypadají opravdu zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Balíček je moc krásný! A ty barvičky rtěnek ♥ paráda!
    mimochodem gratuluji!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju! Balíček vypadá hodně zajímavě. :) Já se takových soutěží moc nezúčastňuji. Furt si říkám, že nemám šanci. :D
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si taky říkám pořád :D Tohle je v podstatě první soutěž, do které jsem se takto zapojila :) Příště to určitě zkus! :)

      Vymazat
  6. Balíček je božský, já jsem jednou vyhrála u Fann parfumerie :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, gratuluji! :) Balíček vypadá opravdu úžasně :) A taky je fakt, že tvoje fotka se mi líbila nejvíc :) Barvičky rtěnek sis vybrala skvěle ♥
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé gratulujem!! :) Vždy veľmi poteší, keď človek niečo vyhrá :) Ja osobne mám Oriflame značku celkom rada, mám odtiaľ viac vecí a sú veľmi kvalitné :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulujem ti. :) Ja som v živote nikdy nič nevyhrala. :D Ale závidím ti ten čerešňový krém na ruky. <3 (Samozrejme v dobrom) :) :D Milujem čerešne.! :)

    http://annslifea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Balíček je moc pěkný..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Sounds great and would love to try this product

    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it. ^^
    www.tomntins.com

    OdpovědětVymazat
  12. Jee gratulujem! :) vyherny balicek vyzera luxusne :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  13. gratuluji, obsah balíčku vypadá bombově! doufám, že rtěnky/lesky na rty nám ukážeš i na rtech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi bohužel ne, takto na focení kosmetických produktů moc nejsem :) Barvičky ale odpovídají, takhle vypadají i na rtech :)

      Vymazat
  14. Hey dear,
    nice blogpost, I love your pics.

    Let's support each other.
    Follow me via gfc and I
    follow back.

    xoxo
    Jenny

    --> CHANGEABLE-STYLE <--

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to Ti moc gratuluju DOmii :* Taky jsem soutěžila a prd :D
    Obsah balíčku se mi líbí moc a třeba, když vyhlašovala soutěž Ziaja, tak vyhrála moje soutěžní odpověď, ale že bych přímo vyhrála s fotkou to ne :)

    OdpovědětVymazat
  16. I really like you :)
    Happy weekend!

    Can you follow me? I follow you :)
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)

    http://www.sandrakopko.com/2016/08/little-red-dress.html

    OdpovědětVymazat
  17. Jůůů to je krásných věcí!! :) Ty "rtěnky" vypadají nádherně a i ten parfém vypadá velice pěkně :) Já se soutěží na instagramu moc často neúčastním, ani nevím proč, vždy mě nějaká podmínka odradí anebo mě soutěž dostatečně nezaujme :/

    SweetElis

    OdpovědětVymazat
  18. Jéj, hrozne ti k gratulujem k výhre ♥ Je skutočne skvelé, že toľko "málo" treba k tomu, aby človek niečo vyhral. :) Tie lesky majú krásnu farbu, hlavne tie fialové!

    OdpovědětVymazat
  19. Veľmi sa mi páči obsah balíčka! Bola táto súťaž aj pre Slovensko? Pokiaľ áno, škoda že som sa jej nezúčastnila. Veľmi by ma potešila výhra, pretože pery sú asi jedinou vecou na mojej tvári, ktorá sa mi páči. A veľmi rada si kupujem rôzne lesky, rúže..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem si jistá, jestli soutěž byla i pro Slovensko.. Ale co jsem se tak rrůběžně dívala, myslím, že se zapojovaly i slovenky :)

      Vymazat
  20. Gratuluje, ten balíček vyzerá naozaj luxusne. Rúže vyzerajú naozaj skvelo a aj ten parfém nemôže byť zlý (súdim podľa estetického balenia). Ešte som sa ničoho podobného nezúčastnila, nikdy ma to nejako neláka, ale vidím že sa oplatí :)

    OdpovědětVymazat
  21. Já vyhrála jednou balíček kosmetiky od Essence, ale to už je dávno :D Moc gratuluji :)
    MY COZY CORNER

    OdpovědětVymazat
  22. Ty barvičky jsou krásný! Vždycky jsem ráda za něco extravagantního, čím můžu obohatit svojí sbírku kosmetiky :) nikdy jsem bohužel žádnou podobnou soutěž nevyhrála, na takový věci mám docela smůlu :D

    OdpovědětVymazat
  23. Gratuluji k výhře:) vyhrála jsi super věci:) Já jsem soutěž také zpozorovala, ale bála jsem se zúčastnit :-D nemám fotogenické rty xD a vůbec mě nenapadlo se zapojit s tak originálním nápadem jako jsi měla ty:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje rty taky nejsou zrovna fotogenické :D Proto jsem zvolila takovou podobu fotky :)

      Vymazat
  24. Super! Gratuluju moc k výhře! Vyhrála si parádní věci!
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  25. Great products!!! Loooove!!! ♥

    XOXO, Mai *** MAIKSHINE ***

    OdpovědětVymazat
  26. Gratulujem!
    http://loveofbratislava.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Tak ty dve fialove rtenky jsou bozi!!! Ja mam na souteze dost smulu:D

    OdpovědětVymazat
  28. ty rtenky vypadaji totalne bozsky!

    OdpovědětVymazat
  29. Vyhrála jsi krásné věci, moc gratuluju! Já jsem se podobných soutěží na instagramu začala taky v poslední době zúčastňovat a za dva měsíce jsem stihla vyhrát tři! :D A ze všeho mám obrovskou radost :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  30. Krásný balíček, gratuluji k výhře, Domi :)

    OdpovědětVymazat
  31. Jé, gratuluju! Ten balíček vypadá skvěle a mě zaujaly hlavně ty rtěnky - hlavně tedy ta tmavě fialová, kter vypadá naprosto nádherně. Já sama jsem teprve nedávno začala nosit rtěnky, ale právě takovéto výrazné, spíš tmavší, barvy se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  32. Ten balíček vypadá hezky :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Zrovna tobě jsem to extrémně přála. Soutěž jsem sledovala (a přiznám se, že jsem se i zúčastnila o:)) a tvá fotka byla jedna z mála, kde nebylo mimčo nebo jenom záběr na rty (ano, já přidala jen selfie s rtěnkou :D). Takže moc moc přeju výhru, i když takto opožděně a gratuluji. :)

    OdpovědětVymazat