F Podzimní a zimní dny - Another Dominika

Podzimní a zimní dny

Ještě ani neskončil podzim a už se na nás ze všech stran valí články s vánoční tematikou. Tenhle podzim utíká nějak strašně rychle, skoro jsem si ani nevšimla, že by byl. Třeba u mě na blogu najdete přesně jen dva články, které byly lehce propleteny s podzimem, ale opravdu tak lehce, že si ani nejsem jistá, jestli si toho vůbec někdo všiml.
Ráda bych napsala, že těch s vánoční a zimní tematikou bude více, ale moc jich v plánu nemám, vlastně taky tak nějak dva, což mě docela překvapuje, protože vánoční články jsem plánovala už od léta (jo, taková milovnice Vánoc jsem), ale nějak se mi to všechno přehodnotilo a nechci vám tady psát, co všechno si musíte nakoupit, abyste si vytvořili tu pravou vánoční atmosféru, nechci vám tu nutit nápady na dárky, protože o těch dárcích to není..
Ale k dnešnímu článku.
Moje podzimní a zimní dny vypadají/budou vypadat tak nějak pořád podobně. Alespoň v těch základních a stěžejních bodech. A tak jsem dala dohromady tenhle článek s tím vším, co mi dělá radost a s tím vším, co mi lehce dělá starosti (= škola).
Tak jdeme na to!

Svíčky
Dokážete si představit něco lepšího na podzimní dny, než jsou svíčky? Nedávno jsem vám psala o svíčkách Village Candle (článek TADY), které jsem si tak zamilovala, že mi nedávno přišla nová jejich zásoba. Něco tak božsky vonícího si ani nedokážete představit.


Svíčky Village Candle jsem kupovala na e-shopu Demdaco.cz.
Doporučuju.

Čtení
Protože bez něho by to nešlo. Nikdy. Často si říkám, že na čtení nemám čas, a pak se na všechno vykašlu a během dvou dnů přečtu celou knížku. Přitom nemám pocit, že by mi něco, cokoliv, uniklo, nebo že bych měla dělat něco jiného. Je to vážně jen výmluva. Těch pár minutek na jednu kapitolu si najdete vždycky. Jako bonus vás čtení uklidní a zlepší náladu.

Bunda
Jsem zmrzlík. Je mi zima neustále a všude. Tenhle podzim začal hon na tu nejteplejší bundu na zimu. Našla se. Dobrou zprávou je, že Domča s největší pravděpodobností nezmrzne.

Seriály & Videa
Protože na to, abyste si pustili film, co má hodinu a půl, nemáte čas. A tak místo toho zkouknete deset videí a pár dílůch oblíbeného seriálu. Že to nakonec  zabere těch hodin třeba i šest radši nikomu neříkejte.
Naprosto boží je třeba seriál Semestr, najdete ho na stream.cz.

 Zdroj

Music
 Upřímně, kdyby neexistovaly písničky, nejspíš bych se už z toho všeho zcvokla. Momentálně si už pouštím vánoční koledy, ale k učení volím zásadně Enyu. Už ani nedokážu spočítat, kolikrát jsem tenhle playlist slyšela.



Škola
Spoustu času mi zabírá škola. Vlastně tak nějak všechen.Testy, seminárky a učení. Je to nekonečný. Tak nějak mám pořád pocit, že permanentně nestíhám a při představě, že za měsíc už bych v tom nejideálnějším případě měla mít za sebou 4 předměty z 8, padám do mdlob.
Zatím stále nemám nejmenší tušení, jak se tohle zkouškové dá zvládnout.
Ještě, že existuje tolik věcí, díky kterým se dá prokrastinovat...

 P.S. Až se budete někdy nudit, uvařte si kafe a přečtěte si zákoník. Třeba tenhle Zákoní práce je fajn. A už ani sama nevím, jestli to myslím sarkasticky.

A jak trávíte svoje dny vy?


CONVERSATION

39 komentářů:

  1. Tieto dni trávim veľmi podobne. Snažím sa nestresovať sa zo školy, čítať, občas večer si dám horúci kúpeľ :)

    Zvláštne dievča

    OdpovědětVymazat
  2. Také pálím, ale vosky krásně provoní místnost :))) Jinak knížky mam nějaké teď rozečtené a momentálně ode dneška jsem si vyhledala jeden seriál a tím je Lucifer zatím jsem viděla tři díly a líbí se mi to :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to s tou zimou máme podobně no, taky je mi furt zima, nosím na sobě tolik vrstev, až se skoro pohnout nemůžu :D :D

    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  4. Musím s tebou souhlasit, také mi přijde jako kdyby podzim nějak rychle utekl. A já ho trávím dost podobně hlavně co se týče školy :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ach ta škola, jak začne zkouškové, spousta zimních večerů bude jasná :D Svíčky miluju, každý den si jednu zapálím ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tak u posledního bodu jsem se zasmála :D Krásně sepsaný článek, také mi přijde, že vše utíká tak neskutečně rychle, že ani koukat nestíhám. Jsem zvědavá na další vánoční články. ♥
    Andrea Mokrejšová

    OdpovědětVymazat
  7. Nezávidím ti :( Ja sa už tiež veľmi "teším" na skúškové obdobie na VŠ :D

    OdpovědětVymazat
  8. super článok, tiež mám pár vecičiek ktoré milujem na tomto období a sú to knižky ako si spomínala a určite horúce čajíky v teple domova ♥

    OdpovědětVymazat
  9. I just love scented candles!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat
  10. Já před 14 dny napsala dva zápočty a žila jsem v tom, že mám dost volna a na nějakou dobu na učení ani nesáhnu. Omyl, po úvaze jsem dospěla k tomu, že před svátky píšem v 1 týden 3 zápočty a o týden dřív další, takže moje období klidu rychle skončilo, napsala jsem kousek bakalářky a už se zas začínám učit :D A tentokrát fakt nevím, čím začít :D Svíčky jsem pálila v poslední době furt a moc ráda piju černý kořeněný čaj z Manufaktury :)

    OdpovědětVymazat
  11. S tímhle se tak moc ztotožňuju!
    Až teda na pár detailů. Lehké starosti? LEHKÉ? Já mám pocit, že se asi zblázním nervama. :D Ale to asi holt patří k tomu být prvákem. O:)
    Jinak asi tak nějak se shodujeme. Jen ten Semestr mě tolik nenadchl, ale stejně ho dokoukám. :D
    Já si vždycky nejvíc užívám to období, kdy se mi podaří sehnat všechny dárky (vzhledem k datu narození mých blízkých je toho trochu víc), školu mám splněnou a můžu si konečně užít tu atmosféru bez výčitek.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Jako přijde mi, že ten podzim snad ani nebyl :D Šílený. A vánoční čas už klepe na dveře, čas by potřeboval zastavit.

    OdpovědětVymazat
  13. Tie sviečky, knihy a seriály sú u mňa topky ♥

    OdpovědětVymazat
  14. zákoník? :-D ne díky, právo je jedinná zkouška, které se letost bojím a dělám si z něj hlavu už teď, jinak jsem cajk, ale právo nééé :D!! i když je to zajímavé a baví mě to, pochybuji, že to někdy do hlavy narvu. Jinak s tím podzimem mi to přijde také tak, že skoro ani nebyl, to počasí stálo za prd a navíc to tak rychle uteklo...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. Svíčky, knížky a teplý čaj a všechno je perfektní! :) A souhlasím, že podzim nějak utekl, až je to úplně škoda:/
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  16. Já to mám hodně podobné. Škola, blog, knihy, filmy, hudba a vánoční dárky :D a stres ze školy a ze zápočtů a ze zkoušek a z výkresů a z geologie a vlastně ze všeho, co se školou souvisí.

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  17. tie sviečky musia krásne voňať, podobné pocity mám aj ja, nestíhačky, a Vianoce za rohom...Idme si pustiť All I want for Christmaaaas :))

    OdpovědětVymazat
  18. Jak jsem si přečetla, že seš zmrzlík a je ti zima všude, tak jsem se musela zasmát, protože jsem na tom taky tak tragicky :D je mi zima i tam, kde se ostatní potí....a mám ruce jako ledovou kostku (i v létě).
    Podzim utekl neskutečně. Uvědomila jsem si jak moc, díky instagramu, protože jsem říkala pořád dokola "jéé, to bude hezkých podzimních fotek na ig" a nakonec tam mám stěží tak 2,3 -.-
    Doufám, že zimy (hlavně tedy Vánoc) si užijeme víc:)
    A svíčky miluju, kdo by je taky neměl rád? <3
    btw. se moc těším, až si snad konečně počtu nové knížky a už se nemůžu dočkat, až skončí Vánoce a začne mé první zkouškové....
    Ale my ho zvládneme!

    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Great post, hun.

    XoXo from Berlin
    Valentina | DAILY SUIT

    OdpovědětVymazat
  20. Sviečky, knihy, seriály - to je pre mňa pravá jeseň/zima! Ešte tiež teplé papuče a kakao a je to úplne podľa mojich predstáv!
    CAROLINE

    OdpovědětVymazat
  21. Trávim dni podobne ako ty. Tiež si rada zapálim sviečky, ja som si do izby už dala aj vianočné svetielka, milujem akú atmosféru v izbe vytvoria. Rada čítam, ale to v podstate stále :) A škola mi zaberá najviac voľného času. Ale nechcem sa sťažovať, baví ma to, len keby som nebola tak stresový typ.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  22. Jsou lepší než Yankee Candles?
    S tím čtení máš pravdu, girl.
    Já ještě svojí cool pořádnou bundu nenašla.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemůžu posoudit, YC jsem nikdy neměla. Ale za sebe můžu říct, že tyhle jsou naprosto úžasný ♥

      Vymazat
  23. Mám to úplně stejně, ještě bych přidala litry čaje, které nesmí chybět, už jsem začala dokonce kupovat ty zimní příchutě, třeba teď Winter Time od Teekanee :) Se školou to mám podobně, i když mě zatím čeká "jen" maturita :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  24. Momentálne tiež mám toho do školy neúrekom a snažím sa ako prvé urobiť tie najťažšie veci. Pretože keby som ich robila na poslednú chvíľu len by som bola vystresovaná, že nič nestíham. Aj podľa mňa jeseň ubehla neskutočne rýchlo! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  25. Momentálne tiež mám toho do školy neúrekom a snažím sa ako prvé urobiť tie najťažšie veci. Pretože keby som ich robila na poslednú chvíľu len by som bola vystresovaná, že nič nestíham. Aj podľa mňa jeseň ubehla neskutočne rýchlo! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  26. Úplne si vystihla to, čo milujem na týchto dňoch! :) A hlavne tie sviečky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  27. Miluji chladné večery zachumlaná v dece, se svýma mazlíčkama, teplým čajem a hlavně se svíčkami, které navodí vždy příjemnou atfosféru. :) Já jsem teď nemocná, a ve škole to budu dohánět asi těsně po vánocích. :-D Snažím se nestresovat, jsou horší věci než škola.

    Velká vánoční soutěž | Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  28. Svíčky jsem taky začala pálit! :) Těším se, až budu mít větší čas na čtení :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  29. Taky miluji svíčky, hlavně na podzim. Moc pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  30. Bez sviečok to pre mňa ani nie je jeseň/zima, lampáše, čajové sviečky, všetko čo horí :D . Nemám čas ani na seriály, ale tento týždeň som mala taký oddychový (článok sa pripravuje), kde som stihla čítať a dokonca pozrieť 2 filmy (!!). Občas treba vypnúť od toho stresu a trochu zrelaxovať pri tom, čo máme radi :)

    OdpovědětVymazat
  31. No ja som zo školy totálne mimo, nič nevládzem, nestíham a už som si myslela, ako budeme mať konečne na nejaký čas so všetkým pokoj a je len pondelok a už sa na mňa všetko zasa valí. No nič, čakám, že si na to už konečne zvyknem, ale stále sa to nestalo. Áno, sviečky sú super, aj keď voňať tie chemické prímesy v nich asi nie je najzdravšie, ale tak raz za čas .. 😃 a tiež som konečne po dlhom hľadaní našla asi pred dvoma týždňami zimnú bundu. Doteraz som bola skôr kabátový typ a dnes som normálne bola prekvapená ako mi v nej ráno nebola zima. 😃

    OdpovědětVymazat
  32. Miluji svíčka a jak se jejich vůně šíří celým bytem. Já miluju si zalést do postele s knížkou a teplým kakaem :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  33. Užívej vánočního období a pohody, kterou přináší utlumená příroda a s ní i lidé.

    OdpovědětVymazat
  34. I love candles, those ones look very similar to the Yankee candles.

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpovědětVymazat
  35. lol ze ak sa budete nudit precitajte si zakonik raz som tu chybu spravila u mamky v robote :D a sviecky no musim urobit nakup a zasobit sa na zimu :)
    galantosfun giveaway

    OdpovědětVymazat